diumenge, 8 de març del 2015

En tercera persona (2013, Dir. Paul Haggis)

En tercera persona (2013, Dir. Paul Haggis)

Tres histories creuades amb un fil conductor que les uneix subtilment, l'amor, el desamor i la tragèdia familiar.

La "Pinicula" no avança, un cop presentats els personatges la cosa entra en via morta; un escriptor que no escriu, tonteja amb la seva musa, un espia (Lladre) de projectes empresarials perd els papes per una gitana que coneix en un bar força peculiar i finalment una mare que fa el que bonament pot re recupera la relació amb el seu fill.
(La "Burrocracia" de vagades resulta indignant.)

Julia i Jesse (Mila Kunis i Oliver Crouch) a En tercera persona (2013, Dir. Paul Haggis)

Paul Haggis a escrit i dirigit un melodrama aigualit de tall televisiu que a trigat dos anys en arriba a les sales de cine espanyoles, si s'hagués estrenat directament en una plataforma de V.O.D. i posteriorment en un passi televisiu de diumenge per la tarda (Becaina inclosa) hauria estalviat molts patiments i algun que altre €.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada