![]() |
| Into the Woods (2014, Dir. Rob Marshall) |
Da que va:
Adaptació Cinematogràfica d'un conegut musical de Broadway amb
lletra i música de Stephen Sondheim i James Lapine, però de que va? dons es una
mena de mashup de contes del germans Grimm, La venta focs, La caputxeta
vermella, Les mongetes màgiques i.... la princesa aquella de nom peculiar
de llarga melena i presonera "...en lo mas alto de la alta torre" la
Rapunzel, tots aquets contes tallats ha bocins, ficats dins d'un bombo de la loteria
i avia'm que surt.
El resultat un poti poti difícil de paí, dividit en dos actes.
El primer te la seva gracia, d'ons assistim ha una presentació de
personatges prou peculiar, una caputxeta repipi, un forne grassonet, una ventafocs
cagadubtes ha! i dos prínceps mol seductors o millor dit.... no us perdeu la
canço Agony.
El segon acte es infumable, no te ni cap ni peus es una successió d'esdeveniments
que passen perquè algú ha decidit que sigui així.
Si la historia "pinicula" acabes al finalitza el primer acte, que
te un ritme narratiu en endimoniat, mol mes que un thriller, la cosa agues estat
prou be.
La frase:
El príncep li diu ha la ventafocs.
-Me criaron para ser encantador no
sincero.
El millor:
Els dos prínceps cantan la canço, Agony. (No tinc paraules per descriure
aquesta escena)
El pitjo:
La Aparició de Johnny depp en el paper de llop, amb un registre interpretatiu
massa vist. (jack sparrow, El sombrerero loco...)
I per descomptat el segon acte que com he dit havans es del tot infumable, de
totes totes.

.jpg)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada